VI BLIR - Fra august 2015 blir lørdagskonsertene permanent på Havnelageret.

FBJ på Facebook

Programkalender

April 2018
M T O T F L S

Årsmøte 1. mars

Vi minner om Årsmøte i Fredrikstad Blues & Jazzklubb torsdag den 01.03.2017 kl. 19:00 på Riviera Fusion (Storgata 21). Det er bare medlemmer som har betalt kontingent for 2018 som har adgang til møtet og stemmerett.

Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet sendesn oss innen onsdag 14. februar 2018 til Fredrikstad Blues- & Jazzklubb, Postboks 469, 1601 Fredrikstad eller på epost .

Dagsorden for møtet:

1. Åpning
  2. Valg av møteleder og referent
  3. Valg av to medlemmer til å underskrive årsmøteprotokollen
  4. Årsberetning for 2017
  5. Regnskap/revisjonsberetning
  6. Innkomne forslag
  7. Valg (NB: Valgkomiteen vil ha sin innstilling klar før møtet!)
  8. Avslutning

Vel møtt!

FBJ-styret

Sagt om FBJ